19.5.2012

KEVÄT ON

Ja niin minun syyshiljaisuus päättyy... ;). Edellisestä jutusta on vierähtänyt PITKÄ aika ja lukijat jo ilmoitteli minulle että enää ei ole syyshiljaisuutta. Myönnän, että tämä blogi on jäänyt viime aikoina hyvin vähälle huomiolle, mutta monta syytä löytyy. Tosin inhoan tekosyitä, mutta kerrompa kuitenkin muutaman. Talven aikana puutarhassani tai muussakaan puutarhaan liittyvissä asioissa ei tapahdu juurikaan mitään. Sisäkukkiakaan minulla ei ole kuin kaksi joten niistäkään ei juttua kovin pitkäksi aikaa riitä. Toinen syys että kevät on mennyt nyt niin hurahtamalla ohi on se että olen aukaisemassa ensi viikolla ystäväni kanssa sisustus- ja käsityöliikkettä naapurikuntaan, joten touhua sen saralla on riittänyt, ja kuitenkin olen edelleen myös vanhassa työpaikassani päivät.

Mutta äsken pihalla touhutessani nappasin muutaman kuvan ja LUPAAN että kyllä tänne juttuja alkaa nyt tulemaan tiheämmin.
Ai niin ja tärkein: sain talvetettya pelargonit eka kertaa, HYVÄ MINÄ



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti